Zwembadbezoekers blij met het zwembad

Wekelijks worden de zwembaden van SRO door tienduizenden klanten bezocht. Wij hebben hen gevraagd naar hun ervaringen.

SRO heeft zwembaden in de gemeenten Amersfoort, Bunschoten, Leusden, Zeist en Haarlem. Doordat er veel verschillende activiteiten worden aangeboden is de klantpopulatie zeer divers. Maar wat vinden de klanten nu eigenlijk van de dienstverlening van SRO?

In samenwerking met SRO hebben wij een op-maat vragenlijst ontwikkeld, welke nu al voor het 3e jaar is ingezet. Dit jaar lag de focus nog meer op klantgerichtheid.

Er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat iedereen zijn/haar mening kon geven. Zo werden er zo’n 20.000 inlogkaartjes verspreid en zijn vaste klanten vanuit ons OK dashboard per e-mail uitgenodigd. Daarnaast konden klanten op een iPad in het zwembad (op de kant, niet in het water!) deelnemen. Om de respons te verhogen hebben we als extra motivatie een leuke win-actie bedacht.

Alle inspanningen hebben er toe geleid dat enkele duizenden mensen hun mening hebben gegeven. Ruim voldoende voor SRO om precies te weten wat er goed gaat, of wat nog beter moet. En om een goed beeld te krijgen van de soms hele specifieke wensen, op basis van het soort bezoek.

sro-badge